מטהר אוויר אלקטרוני

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

מטהר אוויר אלקטרוני הוא מכשיר חשמלי חכם, שמטרתו לבשם את חלל החדר בכל שעות היממה וכך לנטרל ריחות לא נעימים. המכשיר פועל לרוב על בסיס סוללות וספריי ריח, וניתן להתקינו בכל חלל – החל מחדר השירותים, דרך הסלון ועד למשרדים ובתי עסק אחרים.

מדוע כדאי לרכוש דווקא מטהר אוויר אלקטרוני לצורך בישום החלל?
כיום קיימות שיטות רבות לבשם חללים, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות. בניגוד לשיטות רבות אחרות, כמו למשל נרות ריחניים, פוטפורי (עלי פרחים מיובשים), סבונים ריחניים או ספריי ריח ידני, מטהר האוויר האלקטרוני מפזר ריח נעים לחלל החדר בכל שעות היממה, כך שהריח אינו מתפוגג במהירות והחלל בו מותקן המכשיר נותר נעים וריחני בכל רגע נתון. בנוסף, בניגוד לשיטות בישום אחרות, מטהר האוויר האלקטרוני מפזר כמות מדודה וקטנה של ספריי ריח לחלל החדר, בכל מספר דקות או שעות (לבחירת המשתמש) – עניין המאפשר לנו לשלוט בקלות בעוצמת ובתדירות הבישום, וכך למעשה להימנע מעומס של ריחות בחדר שאנו מעוניינים לבשם. המכשיר חסכוני מאוד, הן בחשמל והן בספריי ריח, כך שהתקנתו כרוכה בעלויות מינימליות, בייחוד כשאנו משווים אותו לפתרונות בישום אחרים הקיימים כיום בשוק.

על מה כדאי לתת את הדעת בעת רכישת מטהר אוויר אלקטרוני?
בעת רכישת מטהר אוויר אלקטרוני, רצוי מאוד לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:
• מגוון הניחוחות המותאמים למכשיר – חשוב להבין כי לא כל ספריי ריח מותאם לכל מטהר אוויר אלקטרוני, ומסיבה זו, טרם רכישת המכשיר עצמו, מומלץ מאוד לוודא שהריחות המותאמים אליו הם ריחות שאנו אוהבים ומתחברים אליהם.
• סוג הסוללות במכשיר – רצוי לרכוש מטהר אוויר אלקטרוני הפועל על בסיס של סוללות אצבע רגילות, בעיקר כיוון שאלה הסוללות הנפוצות ביותר בשוק. הקפדה על פרמטר זה תבטיח לנו התעסקות מינימלית בתחזוקת המכשיר.
• גודל המכשיר – בשוק קיימים כיום מטהרי אוויר קטנים, בינוניים או גדולים, כאשר לכל מטהר אוויר כזה הספק ופונקציות שונות. רצוי מאוד להתאים את גודל המכשיר לפונקציה אשר אותה הוא אמור למלא, וכמו כן לגודל החלל שבו אנו מעוניינים להתקין אותו.
• התאמה אישית – רצוי מאוד לרכוש מטהר אוויר אלקטרוני המאפשר לנו לכוון ולהגדיר את תדירות הבישום בחלל החדר, כך שנוכל להתאימו באופן אידיאלי לחללים קטנים, גדולים או בינוניים, וכמו כן לעוצמת הריח שאנו מעוניינים שתהיה בחדר. מכשירים אשר אינם מכילים את הפונקציה הזו עלולים לבשם את החלל יתר על המידה, או לחילופין – לא לבשם אותו מספיק, עניין אשר הופך את כל השימוש במטהר האוויר האלקטרוני לכמעט מיותר.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה