מטהר אוויר למשרד

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

כולנו יודעים היטב מהו מטהר אוויר, אך רובנו לא מודעים לעובדה שניתן להתקין אותו בכל חדר ובכל מקום, ולא רק בבתי שימוש. מטהרי אוויר הם כלי שימושי ביותר עבור כל חלל, שכן הם מסייעים לנטרל ריחות לא נעימים, ליצור ריח רענן בחדר ולשמור על החדר מבושם בכל שעות היממה. אין ספק, אם כך, שכולנו נוכל ליהנות מההטבות שמספק מטהר אוויר, בין אם מדובר בבתים פרטיים ובין אם מדובר בבתי עסק. אחד מהמקומות שבהם מטהר אוויר הוא ממש עניין של חובה, הוא המשרד. משרדים מאופיינים בתנועה ערה של עובדים ולקוחות, עניין העלול ליצור במשרד ריחות פחות נעימים. מטהר אוויר למשרד יבטיח לנו כי נוכל לשמור על חלל המשרד נקי ורענן בכל שעות היממה. לפניכם עוד כמה סיבות טובות להתקין מטהרי אוויר למשרדים.

בשביל העובדים
אווירה נעימה במקום העבודה היא משהו שאי אפשר להתפשר עליו. כאשר אנשים מרגישים שהם עובדים במקום איכותי, כזה שמשקיע בהם ודואג להם, הם לרוב גם יתנו יותר מעצמם ויבצעו את עבודתם בצורה טובה ויעילה יותר. בנוסף, מרבית האנשים מתקשים מאוד להתרכז או לעבוד כאשר יש סביבם חוסר סדר או ריחות לא נעימים. כאשר החלל שבו הם נמצאים מאוורר, נקי, רענן ומדיף ריח טוב – העניין לרוב ישפיע משמעותית גם על מצב הרוח שלהם, ויאפשר להם לעבוד באופן יעיל וטוב יותר. מדובר, למעשה, ברווח כפול: עלותו של מטהר אוויר למשרד היא לרוב מינימלית, כך שבעל העסק אינו נדרש להוצאות גדולות, והתמורה גדולה מאוד – שכן העובדים מרגישים מרוצים יותר ומבצעים את עבודתם בצורה טובה ויעילה יותר.

בשביל הלקוחות
כאשר לקוחות נכנסים למשרד, הם מצפים לרוב להיכנס למקום נקי ונעים. כאשר המשרד מדיף ריח רע – סביר מאוד להניח שהלקוחות יבחרו שלא לעשות עסקים עם בית העסק הזה, שכן נראות ורושם ראשוני הם הכל. משרד שקיימים בו ריחות לא נעימים, עלול ליצור בקלות רושם של בית עסק לא מקצועי, לא מהימן וכזה שאנשים לא מעוניינים להתקשר איתו, ולא בכדי. חוש הריח שלנו הוא חוש מפותח ואינטואיטיבי, שמטרתו להתריע בפנינו על סכנות או מקומות לא בטוחים. על כל בעל משרד להבין היטב את הפסיכולוגיה הזו, שכן זה בדיוק הרושם ההפוך מהרושם שכדאי לייצר בפני לקוחות. כאשר אנו מקפידים על "הפרטים הקטנים" במשרד – הלקוח מרגיש שהוא הגיע לבית עסק איכותי וטוב, כזה שאפשר לסמוך עליו וכדאי לעשות עסקים איתו.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה