מטהר אוויר לשירותים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

אין ספק שהמאבק בריחות לא טובים המתעוררים בחדר השירותים, הוא מאבק שכולנו מכירים היטב. לעיתים קרובות, המאבק הזה דורש מאיתנו הוצאות כספיות גדולות, כמו גם פעולות תחזוקה רבות ובלתי פוסקות. על אף שרובנו עושים שימוש במטהר אוויר לשירותים, לעיתים קרובות מטהר האוויר אינו מצליח לנטרל ריחות לא נעימים או להותיר את חדר השירותים מבושם ליותר מכמה דקות בודדות. בנוסף, הריח החזק של מרבית מטהרי האוויר לשירותים עלול לגרום לסלידה בקרב חלק מהאנשים. אז כיצד עוקפים את הבעיה ואיך נמצא מטהר אוויר לשירותים שהוא באמת יעיל, טוב ומנטרל ריחות רעים לזמן ארוך? לפניכם המדריך השלם.

אילו מטהרי אוויר לשירותים קיימים כיום?
כיום קיימים שני סוגים עיקריים של מטהרי אוויר לשירותים: ידני וחשמלי.
• מטהר אוויר ידני – מטהר אוויר ידני הוא למעשה מטהר האוויר הנפוץ ביותר, אשר קיים כמעט בכל חדר שירותים בארץ. מדובר בבקבוקון ספריי אותו אנו מתיזים בחדר השירותים לעיתים קרובות. הבעיה העיקרית במטהר האוויר הזה היא שהוא מפיץ ריח חזק, לעיתים מתוק מדיי, של בושם לחלל החדר – ומתנדף יחסית במהירות.
• מטהר אוויר חשמלי – מטהר אוויר חשמלי לשירותים הוא "הדור הבא" של מטהרי האוויר. מדובר במכשיר קטן וחכם, העשוי לרוב פלסטיק קשיח, ואליו ניתן להכניס ספריי ריח לבחירתנו (מתוך מגוון הריחות המותאמים אליו). המכשיר פועל על בסיס סוללות, ובאופן זה, מפיץ מעט מספריי הריח לחלל חדר השירותים בכל מספר דקות או שעות, בהתאם להגדרות המשתמש. כך, מותיר המכשיר את חלל חדר השירותים מבושם ורענן בכל שעות היממה, מבלי להעמיס בריח על החדר ומבלי לגרור אותנו להוצאות בלתי מבוטלות, ומנטרל ריחות לא נעימים בקלות.

היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר חשמלי לשירותים, ועל מה יש לתת את הדעת בעת הרכישה?
מטהר אוויר חשמלי הוא מכשיר הקיים כמעט בכל בית פארם, רשתות מזון, חנויות לכלי בית ועוד. עם זאת, ההמלצה הגורפת היא לרכוש את המכשיר מבתי עסק המתמחים במכירה של מכשירים כאלה, שכן אז נוכל ליהנות ממבחר רחב יותר וממכשירים איכותיים יותר, במגוון של צבעים, עיצובים וסגנונות. בעת הרכישה, כדאי מאוד לתת את הדעת על הניחוחות המגיעים עם המכשיר, ולוודא שהם אכן לטעמנו ואינם חזקים או משתלטים מדיי. כמו כן, על אף שמדובר במכשיר חסכוני מאוד בחשמל, כדאי מאוד לבדוק בכל זאת מהי צריכת החשמל של המכשיר, כך שלא נידרש להחליף את הסוללות לעיתים תכופות.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה