מטהר אוויר לחנויות

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

חנויות הן בתי עסק אשר מטבע הדברים, מתאפיינות בתנועה ערה ותחלופה גדולה של אנשים. עניין זה עלול ליצור מגוון מצבים בעייתיים, כמו למשל חוסר סדר וריחות לא נעימים ברחבי החנות. כאשר לקוחות נכנסים לחנות, הנראות והייצוגיות שלה היא הכל. אם לקוח נכנס לחנות ורואה שהיא מבולגנת והריח בה לא נעים – סביר מאוד להניח שהוא יבחר לרכוש דברים בחנות אחרת, ויימנע מכניסה לחנות אף בעתיד. מסיבה זו, כל בעל חנות או רשת חנויות, חייב לוודא שהחנות שלו נראית טוב ומדיפה ריח רענן ונקי בכל שעות היממה, ושהרושם שהיא עושה על הלקוחות הוא חיובי ומקצועי. איך עושים זאת וכמה זה עולה? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

איך שומרים על ריח טוב בחנות?
שמירה על ריח טוב בחנות היא לא עניין של מה בכך, ולעיתים קרובות, היא עלולה להיות כרוכה בהוצאות בלתי מבוטלות ובתחזוקה שוטפת מייגעת. עם זאת, כיום קיימים מוצרים שמטרתם לעשות לנו "חיים קלים", ולאפשר לנו לבשם את חלל החנות ללא כל מאמץ מיוחד ובעלויות מינימליות. המוצר העיקרי והמומלץ ביותר למטרה זו, הינו מטהר אוויר לחנויות. מדובר במוצר חשמלי קטן וחכם, אשר פועל באופן עצמאי לחלוטין ומפזר ריח רענן ונעים לחלל החנות בכל מספר דקות או שעות, לבחירת המשתמש. המכשיר עצמו עולה כמה עשרות שקלים בלבד, אינו דורש כמעט פעולות תחזוקה וחסכוני מאוד – הן בחשמל והן בתכשיר הריח שמוכנס אליו.

כיצד מטהר אוויר לחנויות עובד?
בתוך מטהרי אוויר לחנויות קיים מקום ייעודי להכנסת ספריי ריח וסוללות (כאשר לרוב, מדובר בסוללות אצבע פשוטות, אותן ניתן להשיג בקלות בכל מקום), וכמו כן פונקציה המאפשרת להגדיר בכל כמה דקות או שעות ישחרר המכשיר כמות מדודה מספריי הריח לחלל החנות. לאחר שהכנסנו למכשיר ספריי ריח, סוללות והגדרנו זמנים, המכשיר מתחיל לעבוד באופן עצמאי לחלוטין עד שהסוללות שלו או ספריי הריח שבו נגמרים. באופן זה, ניתן ליהנות מחנות נעימה וריחנית בכל שעות היממה ובהתעסקות מינימלית.

היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר לחנויות?
ניתן לרכוש מטהר אוויר לחנויות ברשתות פארמים, באינטרנט ואף בחלק מרשתות המזון. עם זאת, רצוי לרכוש את מטהר האוויר אך ורק מבתי עסק המתמחים בשיווק או ייצור של מכשירים מסוג אלה, שכן אז נוכל להבטיח שהמכשיר ישרת אותנו למשך שנים רבות, במינימום של עלויות והתעסקות ועם מגוון רחב יותר של סוגי ספריי המותאמים למכשיר.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה