שיווק ומיתוג בריח

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

כיום כל בעל עסק, משווק או מפרסם מבין היטב את חשיבות השיווק והמיתוג, לכל עסק באשר הוא. בדיוק מסיבה זו, כיום קיימות דרכים רבות למתג ולשווק עסק – חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, אך מטרתן של כולן היא אחת: להגדיל את הכנסות העסק, ליצור קהל לקוחות גדול יותר ולהגדיל משמעותית את המכירות. בשל העובדה כי צרכנים נוטים להיות "מותקפים" במגוון של הצעות שיווקיות על בסיס יומיומי, רובם כבר למדו להתעלם ממרבית פעולות השיווק והמיתוג, ולקטלג אותן כפעולות שמטרתן להוציא מהם כסף ותו לא. כך הפך תחום השיווק והמיתוג למורכב יותר עבור בעלי עסקים רבים, כזה הדורש עידון ואיזון ופעולות שיווק כמעט "בלתי מורגשות". אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, הינה באמצעות שיווק ומיתוג בריח. מה זה בדיוק אומר וכיצד ניתן לעשות זאת? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהם מיתוג ושיווק בריח?
מיתוג ושיווק בריח, כשמם כן הם – מדובר בפעולות שיווק ומיתוג המבוססות על חוש הריח ופונות ישירות אליו. בשל העובדה שצרכנים רבים נוטים לשמוע או לראות פעולות שיווק ומיתוג וכך למעשה לפתח עמידות אליהן, שיווק ומיתוג בריח הוא סוג של שיווק מהפכני ומעודן, שהצרכן אינו "חסום" אוטומטית כלפיו. באופן זה, ניתן להשפיע בקלות יותר על הצרכן ולגרום לו לתפוס את בית העסק כאיכותי יותר, מתקדם ויוקרתי.

כיצד ניתן למתג ולשווק באמצעות ריח?
כיום קיימות דרכים רבות לשווק ולמתג באמצעות ריח, וקצרה היריעה מלהרחיב על כולן. להלן מספר דוגמאות:
• פליירים ריחניים – פליירים ריחניים הם דרך נפלאה למתג ולשווק עסק באמצעות חוש הריח. כאשר אנו מוסרים ללקוח פלייר כלשהו, המדיף ריח המתקשר אוטומטית לבית העסק שלנו – באופן תת מודע, יתפוס הצרכן את העסק כמתקדם ויוקרתי יותר.
• אריזות ריחניות.
• מפיצי ריח חשמליים – מפיצי ריח הם ככל הנראה הדרך היעילה והטובה ביותר לשווק ולמתג עסק, בייחוד תודות לעלויות הנמוכות הכרוכות בהם. על מנת לשווק ולמתג עסק באמצעות מפיצי ריח, כל שיש לעשות הוא להתקין מפיצי ריח ברחבי בית העסק, ולדאוג שהמקום יהיה תמיד ריחני ומבושם, אך בצורה עדינה ולא משתלטת מדיי. בשל העובדה שחוש הריח שלנו הוא חוש אינטואיטיבי, המגיב בחריפות לריחות "לא נעימים" אך מתגמל אותנו פיזית ופסיכולוגית כאשר אנו מריחים ריחות נעימים, מדובר בדרך נפלאה למשוך לקוחות אל בית העסק שלנו ולגרום להם לשהות במקום זמן רב יותר.
• נרות או סבונים ריחניים.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה