מפיצי ריח לחנויות

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

האם נכנסתם פעם לחנות כלשהי ושמתם לב שבחנות קיים ריח רע או לא נעים? חנויות הן בתי עסק אשר מתאפיינים בתנועה ערה של אנשים – הן של עובדי החנות והן של הלקוחות, עניין אשר עלול להוביל לריחות לא נעימים ברחבי החנות. כאשר אנו נכנסים לחנות שבה קיים ריח רע או לא נעים, התגובה הראשונה שלנו תהיה, קרוב לוודאי, יציאה מהחנות וביסוס דעה שלילית על בית העסק, ולא בכדי. על אף שלרוב אנו נוטים להמעיט בחשיבותו, חוש הריח שלנו למעשה קיים כדי להתריע בפנינו על סכנות – וריח רע, על פי חוש הריח שלנו, הוא סכנה, או לכל הפחות סביבה לא בטוחה. מסיבה זו, על כל חנות להתקין מפיצי ריח לחנויות ברחבי החלל שלה. מפיצי הריח הללו ישמרו על החנות נקייה, רעננה ומבושמת בכל שעות היממה, ינטרלו ריחות לא נעימים, וכך למעשה יסייעו במשיכת לקוחות נוספים לחנות ובביסוס החנות כבית עסק איכותי ומתקדם.

מהם מפיצי ריח לחנויות?
מפיצי ריח לחנויות הם מכשירים חשמליים אשר מבשמים את החנות באופן אוטומטי, תוך התערבות מינימלית של יד אדם. מפיצי הריח לחנויות בנויים כך שהם מכילים בתוכם מקום להכנסת ספריי ריח וסוללות, וכמו כן פונקציה לקביעת תדירות הבישום של המכשיר. לאחר הכנסת הספריי והסוללות וקביעת תדירות הבישום, מפיצי הריח פועלים למעשה באופן עצמאי לחלוטין, וכל שיש לעשות הוא להחליף את הסוללות וספריי הריח כאשר הם נגמרים.

איך נימנע מבישום יתר?
בשל העובדה שמפיצי ריח לחנויות מפיצים כמות קטנה ומדודה מספריי הריח לחלל החדר, לרוב החנות לא תהיה מבושמת יתר על המידה. עם זאת, במפיצי הריח קיימת פונקציה אשר מאפשרת לנו לקבוע בכל כמה שעות או דקות יפיץ המכשיר ריח לחלל החדר, אותה ניתן להגדיר באופן ידני. בעת ביצוע ההגדרה, רצוי להתחשב בגודל החנות – כאשר עבור חנויות גדולות יותר, נרצה לבחור בתדירות בישום גבוהה יותר ועבור חנויות קטנות יותר, נבחר בתדירות בישום נמוכה יותר. בכל מקרה, חשוב לדעת כי ניתן לשנות את הגדרת תדירות הבישום מתי שנרצה וללא כל הגבלה.

כיצד נסתיר את המכשיר?
מפיצי ריח לחנויות הם לרוב מכשירים קטנים, אותם ניתן להסתיר בקלות ברחבי החנות. ניתן ורצוי גם לתלות את המכשיר בפינות אסטרטגיות בחדר, כך שהוא יוכל להפיץ ריח טוב לחלל ביעילות וללא כל הפרעה. מרבית האנשים לא יבחינו במכשיר, בייחוד כאשר הוא תלוי בפינה גבוהה כלשהי בחנות.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה