מפיצי ריח חשמליים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

האם תהיתם פעם למה אנו נמשכים לריחות טובים, אך סולדים מאוד מריחות רעים – כמו למשל ריחות של עובש, זבל ועוד? הסיבה לכך פשוטה מאוד, ונעוצה בביולוגיה הבסיסית שלנו. בדומה לחושים אחרים, גם חוש הריח קיים במטרה לסייע לנו לצלוח מצבים מסוימים, תוך התחמקות מסכנות ושמירה על הבטחון שלנו. בדיוק מסיבה זו, ריחות לא טובים עלולים להשפיע עלינו באופן חד ועמוק, הן פיזית והן נפשית, עד הגעה למצב של תגובות פיזיות קשות מאוד כמו כאבים, בחילות ואף הקאות. ייתכן כי זוהי הסיבה העיקרית לכך שבני האדם הפכו להיות אובססיביים לריחות טובים, הן כאשר מדובר בתכשירי טיפוח והן כאשר מדובר בסביבה הקרובה אלינו ובחדרים שבהם אנו שוהים. עם זאת, ריח טוב הוא משהו שקשה לתחזק, ובייחוד כאשר אנו מנסים לבשם חללים. לעניין זה קיים פתרון פשוט – מפיצי ריח חשמליים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהם מפיצי ריח חשמליים וכיצד הם פועלים?
מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים חכמים, הפועלים על בסיס סוללות וספריי ריח ייעודי. המכשיר מגיע לרוב במגוון של עיצובים שונים, ואף בנוי כך שניתן לתלות אותו על מסמר או וו. במרבית מפיצי הריח החשמליים קיים כפתור, אשר מאפשר למשתמש לבחור את עוצמת או תדירות הבישום של המכשיר. באופן זה, ניתן להתאים את מפיץ הריח החשמלי למגוון של חדרים בגדלים שונים, וכמו כן לחנויות, משרדים ובתי עסק אחרים. על אף מה שנהוג לחשוב, מפיצי ריח חשמליים אינם מיועדים בהכרח לחדרי שירותים, וניתן להשתמש בהם לכל מטרה שנבחר. המכשיר פועל כך שהמשתמש מכניס אליו ספריי ריח וסוללות וקובע את תדירות הבישום. לאחר מכן, מפיץ הריח החשמלי עושה את כל העבודה עבורנו, ומפיץ כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר בזמנים קבועים, בהתאם לאופן שבו הגדיר אותו המשתמש.

מהי העלות של מפיצי ריח חשמליים?
העלות של מפיצי ריח חשמליים היא נמוכה מאוד, ובייחוד כאשר אנו משווים אותה לעלות של פתרונות בישום אחרים הקיימים כיום בשוק. עלות המכשיר עצמו לרוב תסתכם בכמה עשרות שקלים, והמכשיר ישרת אותנו למשך שנים רבות. לאחר שאנו רוכשים את המכשיר, כל שיש לרכוש הוא ספריי ריח כאשר הספריי הישן נגמר (כמה עשרות שקלים בודדים) וסוללות אצבע. בשל העובדה שהמכשיר חסכוני מאוד בספריי ובסוללות, לרוב נידרש להחליף אותם רק לאחר תקופה של חודש ועד שלושה חודשים של שימוש אינטנסיבי, כך שמדובר בהוצאה קטנה יחסית.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה