ספריי ריח למשרד

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

משרד הוא מקום שאנשים פוקדים אותו יום-יום. בין אם מדובר בעובדים, בלקוחות או אף בבעלים של המשרד – אין ספק שמדובר במקום המתאפיין בתנועה ותחלופה רבה של אנשים, לעיתים על בסיס יומיומי ואף שעתי. מסיבה זו, על המשרד להיות ייצוגי ככל הניתן, נקי ומסודר, וכמובן – להדיף ריח נעים, רענן ונקי. כיום קיימות דרכים רבות לשמור על ניקיון המשרד ועל הריח שטוב שבו, אך רובן כרוכות בהוצאות בלתי מבוטלות, או לחילופין – בהתעסקות בלתי פוסקת בפעולות תחזוקה, על מנת לשמר את הריח הטוב הקיים במשרד. בדיוק מסיבה זו, הפתרון הטוב ביותר לבישום חלל המשרד, הוא ספריי ריח למשרד המותקן במפיץ ריח חשמלי. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו ספריי ריח למשרד?
ספריי ריח למשרד הוא תכשיר שמטרתו לבשם את חלל המשרד. הספריי יכול להגיע בבקבוק ידני, או לחילופין, להיות חלק ממערכת מפיצי ריח למשרד בדמות מכשיר חשמלי. כיום, הפתרון הקל, הנוח והחסכוני ביותר לבישום המשרד, הוא שימוש במכשיר חשמלי המכיל בתוכו ספריי ריח. המכשיר פועל כך שהוא משחרר כמות מדודה מספריי הריח המותקן בתוכו אל חלל החדר, בכל מספר דקות או שעות, בהתאם להגדרות אותן בחר המשתמש. באופן זה, המכשיר מבשם את חלל החדר בכל שעות היממה, חוסך מאוד בספריי הריח ואינו צורך כמות גדולה של חשמל. אין ספק שמדובר בפתרון החסכוני, הפשוט והטוב ביותר לבישום המשרד בכל שעות היממה.

היכן רוכשים ספריי ריח למשרד?
ניתן לרכוש מכשיר להפצת ריח למשרד כמעט מכל מקום, אך טרם הרכישה, מומלץ מאוד לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
• גודל המכשיר – מפיצי ריח חשמליים מגיעים במגוון של גדלים שונים, כך שניתן להתאים אותם כמעט לכל חלל, בכל גודל. עבור חללים גדולים במיוחד – מומלץ לרכוש מכשיר גדול, ואילו עבור חללים קטנים – מומלץ לרכוש מכשיר קטן או בינוני.
• מגוון הניחוחות המותאמים למכשיר – אף אחד מאיתנו לא מעוניין לבשם את המשרד בריח כבד או משתלט מדיי. מסיבה זו, טרם רכישת המכשיר שאנו מתעניינים בו, חשוב מאוד לתת את הדעת על הניחוחות המותאמים אליו – שכן לא ניתן להכניס כל ספריי ריח לכל מכשיר מפיץ ריח.
• צריכת החשמל של המכשיר – על אף שלרוב מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים חסכוניים בחשמל, חשוב מאוד להבין מהי צריכת החשמל של המכשיר בטרם רכישתו, וזאת על מנת שנוכל לחסוך כמה שיותר בהוצאות בישום החלל במשרד.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה