מפיצי ריח אוטומטים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

מפיצי ריח אוטומטים הם מכשירים שמטרתם להפיץ ריח נעים לחלל החדר שבו הם נמצאים, בכל שעות היממה ובמינימום של פעולות תפעול או תחזוקה מצידנו. מדובר במכשירים חשמליים, הפועלים לרוב על בסיס סוללות אצבע פשוטות. מפיצי ריח אוטומטים הם לרוב חסכוניים מאוד בחשמל, ומאפשרים לנו לבשם כל חדר – גדול כקטן – בכל רגע נתון ובעלות מינימלית. אז למי זה מתאים ועל מה כדאי לתת את הדעת בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטים? לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מפיצי ריח אוטומטים – למי זה מתאים?
בעבר, נהוג היה לבשם בעיקר את חדר השירותים או האמבטיה, לעיתים באמצעות ספריי ריח ידני ולעיתים באמצעים אחרים. כיום, רוב האנשים יודעים שבישום חללים הוא עניין שאינו מוגבל רק לחדרי שירותים. למעשה, ניתן לבשם כל חלל או חדר – הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק, חנויות ומשרדים. מפיצי ריח אוטומטים למעשה מתאימים לכולם, וכל אדם יוכל למצוא אותם שימושיים. עם זאת, כאשר מדובר בבתי עסק, מפיצי ריח אוטומטים מהווים ממש מוצר של חובה, בעיקר בשל העובדה שהם מנטרלים ריחות לא נעימים בחלל ומאפשרים לנו ליהנות מסביבה נעימה וריחנית בכל שעות היממה. עניין זה מהותי עבור בתי עסק אשר לקוחות נוהגים להגיע אליהם על בסיס קבוע.

על מה כדאי לתת את הדעת בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטים?
בעת רכישת מפיצי ריח אוטומטים, כדאי מאוד לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
• גודל המכשיר – בשוק קיימים כיום מפיצי ריח אוטומטים גדולים, בינוניים או קטנים. על אף שההמלצה הגורפת היא לרכוש מפיצי ריח אוטומטים קטנים, בעת הרכישה כדאי מאוד לתת את הדעת על גודל החדר שבו יותקן המכשיר. עבור חללים גדולים במיוחד, כדאי דווקא לרכוש מכשיר גדול יותר, אשר יוכל לבשם את החדר ביעילות.
• מגוון הריחות המותאמים למכשיר – חשוב להבין כי לא ניתן להכניס כל ספריי ריח אל כל מפיץ ריח. למעשה, לכל מפיץ ריח אוטומטי קיים ליין של ריחות המותאמים ספציפית אליו, ומסיבה זו, רצוי מאוד להריח את הניחוחות המותאמים למכשיר בטרם רכישתו, על מנת לוודא שאנו אוהבים אותם ומתחברים אליהם.
• צריכת החשמל – על אף שמרבית מפיצי הריח האוטומטים חסכוניים מאוד בחשמל, צריכת החשמל של מפיץ הריח האוטומטי שאנו מעוניינים לרכוש היא פרמטר נוסף שכדאי לשים לב אליו, ובייחוד כאשר אנו רוכשים את המכשיר לטובת בית העסק שלנו – שכן המטרה שלנו היא לבשם את החלל בהוצאה מינימלית.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה